+31 (0)85 - 902 3000 info@office-speed.nl

OS Hosted

Zakelijke telefonie met OS Hosted

Een hosted telefooncentrale is een innovatieve IP-telefooncentrale voor zakelijke telefonie, waarbij u de keuze heeft uit ‘on premise’ – dus op de locatie zelf – of in de cloud. Het biedt een breed scala aan mogelijkheden voor zakelijke telefonie die met een traditionele telefooncentrale niet gerealiseerd kan worden. Het enige dat uw bedrijf nodig heeft is een internetverbinding en SIP-toestellen.

Zakelijke telefonie en méér

Met OS Hosted is uw bedrijf altijd bereikbaar. OS Hosted is flexibel als er aanpassingen gedaan moeten worden, bijvoorbeeld als uw bedrijf groeit, en er zijn weinig aanpassingen in het netwerk nodig om over te gaan op OS Hosted. Daarnaast heeft u nooit meer extra of onverwachte kosten voor het onderhoud van de centrale; updates en onderhoud zijn bij de prijs inbegrepen.

Voor het gebruik van OS Hosted hoeft u geen nieuwe hardware of software te kopen. Wij implementeren OS Hosted eenvoudig zonder grote ingrepen op de bestaande apparaten en structuur.

Flexibele OS Hosted

OS Hosted beweegt met uw bedrijf mee. Met slechts kleine aanpassingen kan het systeem aangepast worden, bijvoorbeeld bij krimp of groei van het bedrijf. SIP-toestellen zijn eenvoudig aan- of af te melden. Overal waar een toestel met internetverbinding staat bent u intern én extern bereikbaar.

Combineert u OS Hosted met OS VoIP en OS Mobile, dan bent u voor zakelijke en privé telefonie overal ter wereld bereikbaar.

Neem contact met ons op

Over zakelijke telefonie kunnen wij u altijd adviseren.

Functionaliteiten van OS Hosted voor zakelijke telefonie:

    • Meerdere telefoons / nummers per gebruiker
    • Oproepenlijst voor gebruikers en bedrijven
    • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
    • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
    • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
    • Geavanceerde keuzemenu’s
    • Wachtmuziek MP3/internet radio
    • Geluidsfragmenten uploaden
    • Tekst naar spraak (meertalig)
    • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
    • Centraal/persoonlijk adresboek
    • Label voor contactpersonen
    • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
    • Intercom functionaliteit telefoontoestel
    • Gespreksovername (Call Pick-up)
    • Videobellen
    • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
    • Gespreksopnames beheren
    • Conferentie
    • Intercom, video en deurschakeling
    • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
    • Gesprekken meeluisteren